Saturday, February 12, 2011

Tuhan Mahu Melayu Berfikir

Selapas PRU12 sudah banyak kali berlaku PRK. Kesemuanya di kawasan melayu bermula di Permatang Pauh sampai lah  kepada yang baru selesai iaitu Tenang. Cuma ada sekali sahaja di kawasan majoriti cina iaitu di Batu Sapi, Sabah.

Mungkin Tuhan rasa tak cukup lagi nak bagi melayu boleh berfikir. Lalu diberikan PRK di Merlimau. Tak cukup juga, dijadikan Kerdau juga berhadapan PRK. Semua dua kawasan itu adalah kawasan melayu. Siapa yang akan diangkat oleh Tuhan untuk menjadi jurucakap kepada rakyat Merlimau dan Kerdau, sama2 lah kita tunggu.

Sudah 3 PRK (Manek Urai, Galas dan Tenang). Tuhan telah menghantar isyarat kepada orang melayu akan siapa diantara Pas dengan Umno diamanahkan oleh Nya untuk menjaga kebajikan hamba2 Nya di 3 kawasan tersebut.

4 comments:

  1. Allahuakbar......bila pulak umno nak tegakan hukum islam, hudud????nak suruh bini tutup aurat pun pemimpin umno takut....

    ReplyDelete
  2. umno itu musuh islam yg nyata selepas iblis durjana

    ReplyDelete
  3. terima kasih kerana menyedarkan saya bahawa Umno itu musuh islam selepas iblis.

    tak aper ler, janji jangan sampai pemimpin Umno dah tak kenal mesjid dah ler. jangan gereja disangka mesjid dan mesjid pulak disangka nite club dah ler .. aaah lingkup.

    ReplyDelete